למה מפרקים את כיתות הכוננות בצפון?

מישהו מבין את זה?

טבח אוקטובר התרחש בזמן הפסקת אש עם חמאס.

כיתות הכוננות היו בתת כוננות.

כעת בזמן הפסקת אש בלבנון (שגבתה עד כה חיים של יותר מ-30 חיילי צה"ל) מפרקים את כיתות הכוננות בצפון.

בזמן שהצבא נמצא בשטח בנוכחות מאסיבית לא צריך כיתות כוננות כי הסיכון הוא אפסי.

בזמן שהצבא מדלל כוחות אז הסכנה בשיאה וצריך כיתות כוננות.

מישהו מבין למה מפרקים כעת את כיתות הכוננות בצפון?

dannyvidis.co.il/?p=14800

ט.ל.ח בכפוף לתקנון