המטבע הדיגיטלי הוא לא מטבע

אתם והכסף – עדכון קצר.

אם יש לכם כסף,

או שאתם חולמים שיהיה לכם כסף מתישהו,

או שסתם בא לכם להיות אנשים חופשיים,

אז הידיעה הבאה צריכה להטריד אתכם מאוד.

לטובת העוקבים אכתוב ציטוטים ועדכונים מהכתבה ואחרי כל אחד מהם – התייחסות קצרה:

* 130 מדינות בוחנות השקת מטבע דיגיטלי  – הן לא בוחנות. הדבר הזה הוחלט כבר לפני שנים ונקבע מועד השקה למטבעות. אין שום בחינה. זה רק לרכך את גודל המכה.

* פיתוח של… (המטבע הדיגיטלי של הממשלות) צובר תאוצה בזמן שהשימוש במזומנים בעולם פוחת והולך – השימוש במזומנים לא "פוחת" – אלא מכשלות העולם כופות הפחתה של המזומן באמצעות חוקים דיקטטורים – עד שהן יביאו לביטול מוחלט של הכסף המזומן שמפריע לשליטה הדיגיטלית שלהם בכסף שלכם

* בבנק ישראל טרם התקבלה החלטה על הנפקת שקל דיגיטלי – ההחלטה נקבעה כבר לפני שנים והמטבע כבר פותח. הססנות מדומה היא שיטה להרגיע את הצי-בור כאילו יש כאן שיקול דעת כן והוגן בטרם ייגזל כספו. של הציבור

* פירסם בנק ישראל מסמך… ולפיו המאפיינים שעשויים להגביר את האימוץ של שקל דיגיטלי הם מכובדות על ידי המדינה, חוויית תשלום יעילה ונוחה וכן שימוש נרחב במטבע כאמצעי לביצוע תשלומים בין יחידים (P2P) – תתכוננו לפיתויים והטבות (כוס בירה? פיצה לילדים? אולי בונוס כספי? אופניים חשמליים?) כדי ללכוד אתכם במלכודת דבש ולטבוע עם המטבע.

* עוד מניע משמעותי לפיתוח של (המטבע הדיגיטלי של המדינות) הוא הרצון של מדינות מסוימות להבטיח שתהיה להן אלטרנטיבה לרשתות התשלומים הבינלאומיות של ויזה, מאסטרקארד ו-Swift, מערכת העברות הכספים בין בנקים במדינות שונות בעולם. – איזה עולם מוזר. אחרי 93 שנים שבהן כרטיסי אשראי ומערכות העברת כספים עבדו מושלם – פתאום עכשיו – בלי קשר לכלום (לכאורה) – יש מכשלות מסויימות שרוצות אלטרנטיבה. פחחחח.

* לדברי צוות המחקר, "מאז הפלישה של רוסיה לאוקראינה בפברואר 2022 והסנקציות שהטילו בתגובה מדינות G7 על רוסיה, הוכפלו הפיתוחים של מערכות (טבעות דיגיטליים של ממשלות) סיטונאיות (להעברות כספים בין בנקים)", – המלחמה ברוסיה היא כלי להעברת מסרים. קושרים בין המלחמה למטבעות – כאשר הוחלט עליהן והוכנה תוכנית הפעולה כבר שנים לפני המלחמה….

בתחילה, המטבע הדיגיטלי יהיה מגניב, יעיל, ויתן בונוסים כספיים והטבות אחרות כדי ללכוד אתכם ורבים אחרים בו.

אחרי שכמעט כולם יהיה שבויים בו, אז יכולה להתגלות המציאות הלא כל כך מגניבה.

שהמטבע הדיגיטלי הוא לא מטבע.

הוא אמצעי שליטה.

במקום שהכסף שלכם יהיה שלכם.

הכסף שלכם יהיה של המדינה.

והיא תחליט בכל יממה, בכמה מהכסף הלשעבר שלכם יהיה לכם זכות להשתמש ולאיזה מטרות.

יעני שוברי קנייה על תנאי.

זה ככה בקטנה.

המשך יבוא….


תמונה: צילום מסך מתוך אתר N12

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!
dannyvidis.co.il/?p=2064

ט.ל.ח בכפוף לתקנון