תחבולה ציבורית

איך קוראים לשוחד שהמדינה נותנת?

לא מזמן שאלתי אתכם את השאלה והגיעו המון תשובות.

אני חושב שהתשובות הכי טובות הן:

תמריץ!

או מענק!

שימו לב מה קורה כאן.

מהר מהר מייצרים כאן תופעות סין סטייל בדרך לדיקטטורה מלאה.

דוגמה חמה –

ברחבי הארץ מבטלים נתיבי נסיעה לרכבים.

כן. במדינה שבה חסרים כבישים, חסרים מסלולים וחסרים ק"מ של כבישים,

מכשלות ישראל מכל הצדדים, מבטלות נתיבי נסיעה בכבישים.

במקום כבישים למכוניות, נולדו בישראל

מדרכות רחבבבבבבבבבבבבות להולכי רגל,

מסלולי רכיבת אופניים (מבורך),

והלהיט החדש –

נתיבי תחבולה ציבורית באמצע הכביש.

בפ"ת ניסו את הפטנט מחסל החיים הזה שכבר זכה לכינוי "ציר המוות".

אבל מתים מסיבות שטויות כמו נתיב תחבולה ציבורית כנראה לא מרגשים אף מושך בחוטים.

טוב, אז אולי נתיב תחבולה ציבורית לאוטובוסים באמצע נתיבי הכביש מפחית פקקים?

אז זהו ש…

בדיוק הפוך.

מסלולי כביש לשעבר, הפכו לנתיבים שוממים שבהם מבקרים מעט אוטובוסים.

ואם ביטלו נתיבים למכוניות, אז הפקקים גדלים וגדלים וגדלים.

וגדלים.

וגדלים.

אבל רגע.

זה עוד לא הסוף.

כי גם אחרי הנתיבים פוגעי החיים האלה לתחבולה הציבורית,

האוטובוסים משתלבים לאחר מכן במסלולים הרגילים של המכוניות הפרטיות,

אלא שהן כבר תקועות עמוק בפקק, שחוסם גם את האוטובוסים.

אז הפקקים שגורם נתיב התחבולה תוקע גם את הרכבים הפרטיים וגם את האוטובוסים.

לתפארת מדינת סינשראל.

כל בר דעת יכול להבין,

שאם הם היו רוצים להקל על העומסים בכביש;

אז אולי היו עושים נתיבים כאלה בצידי הכביש, ולא במרכזו. וגם מצילים חיים;

אולי היו מקטינים את המדרכות הענקיות, לגודל שהולם הולכי רגל,

ולא רוחב שמתאים לטנק מרכבה חדיש,

אולי.

אבל אולי אין להם מטרה להקל על העומס?

אולי המטרה היא דווקא לייצר עומסים בלתי נסבלים.

אולי המטרה היא לגרום לאנשים לוותר על הרכב הפרטי שלהם?

אולי זה לא רק אולי?

אולי זה תואם את המאמר המפורסם שכבר פורסם על ידי הפורום הכלכלי לפי שנים:

לא יהיה לכם בעלות על כלום (רכוש).

לא תהיה לכם פרטיות.

ואתם תהיה מאושרים.

ככה זה הופיע באופן רשמי.

לאן זה מוביל?

אם אין לכם מכוניות – חייבים לנסוע בתחבולה ציבורית.

אם נוסעים בתחבולה ציבורית – צריך לשלם.

אם התשלום הוא רק דרך אפליקציה ובלי מזומן – אז שולטים במי נוסע.

אם שולטים במי נוסע – אפשר לשלול זכות לנסוע, למי שלא יתנהג יפה.

בדיוק כפי שכבר קורה בסין.

בטח בא לכם לשאול עכשיו בקריזה:

זה מחמיר את הפקקים.

זה מחסל חיים.

וזה צעד ענקי בדרך לחיסול זכויות.

אז למה שראשי עיריות ישתפו עם זה פעולה ויקדמו את זה בשמחה?

תחזרו לכותרת הפוסט.

אולי שוחד מהמדינה לעירייה זאת התשובה?

במילון שוחד מוגדר בתור:

תשלום או טובת הנאה הניתנים תמורת קבלת דבר בדרך לא חוקית או לא תקינה.

כשמדינה נותנת שוחד לא קוראים לזה שוחד.

יכול להיות שזה חוקי.

אבל זה בטח לא תקין.

לכן קוראים לזה בונוס או תמריץ.

חס וחלילה לא מדובר בשוחד אישי.

לא מדובר בטובות הונאה לראשי הערים.

לא מדובר בתועלת פרטית לראשי הערים.

ראשי הערים רוצים את טובת העיר והתושבים.

וכאשר ראשי ערים ישתפו עם זה פעולה,

יזרמו לעיריות שלהם עשרות מיליונים "מענק" או "תמריץ".

לתפארת מדינת (בקרוב) סינשראל


Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!
dannyvidis.co.il/?p=2295

ט.ל.ח בכפוף לתקנון