הבושה מתה סופית

הבושה מתה סופית.

שרים בקיבינימט שאחראים לטבח היהודי הגדול מאז השואה,

שרים בקיבינימט שאחראים על חיסול חיילים כבר 3 שנים ברציפות.

שרים בקיבינימט של המכשלה שלא מגיעים להלוויות של קורבנותיהם,

שרים בקיביינמט של ראש המכשלה שבורח משבויי חמאס ששבו הביתה,

מצייצים על טראמפ "לא הוא ילך להלווויות."

מתברר שגם לטרלול הקשה ביותר אין גבולות.

רגע.

יכול להיות ש"שרים בקיביגימט" זה בעצם הסוכנים הקטארים בירושלים של ההוא שמשלם כסף לחמאס רוצחי ישראל?

נ.ב.

טרמאפ בתגובה:

גם שרי הקיבינימט לא ילכו להלוויות….

dannyvidis.co.il/?p=14722

ט.ל.ח בכפוף לתקנון