לא יודעים מה גרם למות החיילים.
אבל מה שיודעים שהמכשלה לא מחכה לדעת, אלא מחכה לתירוץ לתקוף שוב ושוב ושוב ושוב.
לתקוף את על מה ולמה?
לא חשוב על מה.
העיקר ליצור כאוס ומלח-מה.
פיצוץ פנימי בתוך הטנק?
צריך לצאת למלחמה.
התחממות גלובלית גרמה לפיצוץ?
צריך לצאת למלחמה.
הרוגים מירי דו צדדי (מה שנקרא 'אש ידידותית' או 'נהרגו מאש כוחותינו')?
צריך לצאת למלחמה.
אין כלום, כי לא היה כלום ולא יהיה כלום?
צריך לצאת למלחמה.
וכל המרבה בחזיתות סרק הרי זה משוגע.
