להיכנס לנעליים של מישהו אחר

אני מאוד אוהב שיווק.

ואני אוהב מחשבים.

ומאוד אוהב לנובו.

אז שמחתי לראיין את כוכבת השיווק מינה סליגמן –

מנהלת השיווק, האסטרטגיה והתקשורת של חברת המחשבים 'לנובו ישראל'.

בשיחה שלנו מינה שיתפה:

* מה היה מסלול ההצלחה שלה בתור מישהי שהייתה באמדוקס, לאחר מכן סמנכ"לית השיווק של גלובס, בתפקיד בכיר מאוד בלאומי קארד ואז בלנובו ישראל?

* מה משך אותה דווקא לעולם השיווק?

* בתור בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה – מה הקשר בין הבנה של התנהגות אנושית לשיווק?

* להרוויח כסף ביושר – מה דעתה של מינה על הגישה הזאת בתור אשת שיווק?

* במצב בו 56% מהלפטופים במדינה הם של חברת 'לנובו', מה המטרות הבאות של מינה בתור מי שאחראית על השיווק והאסטרטגיה של החברה?

מה הכי אהבתם?

מה הכי דיבר אליכם?

dannyvidis.co.il/?p=9481

ט.ל.ח בכפוף לתקנון