אני מאוד אוהב שיווק.
ואני אוהב מחשבים.
ומאוד אוהב לנובו.
אז שמחתי לראיין את כוכבת השיווק מינה סליגמן –
מנהלת השיווק, האסטרטגיה והתקשורת של חברת המחשבים 'לנובו ישראל'.
בשיחה שלנו מינה שיתפה:
* מה היה מסלול ההצלחה שלה בתור מישהי שהייתה באמדוקס, לאחר מכן סמנכ"לית השיווק של גלובס, בתפקיד בכיר מאוד בלאומי קארד ואז בלנובו ישראל?
* מה משך אותה דווקא לעולם השיווק?
* בתור בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה – מה הקשר בין הבנה של התנהגות אנושית לשיווק?
* להרוויח כסף ביושר – מה דעתה של מינה על הגישה הזאת בתור אשת שיווק?
* במצב בו 56% מהלפטופים במדינה הם של חברת 'לנובו', מה המטרות הבאות של מינה בתור מי שאחראית על השיווק והאסטרטגיה של החברה?
מה הכי אהבתם?
מה הכי דיבר אליכם?