הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם

שמעתם על הרכבת תקלה.

בדרך למניעת נסיעה ברכבים פרטיים,

משרד התחבולה על שלוחותיו בעיריות,

משתמש בצפירת הרגעה –

יהיו פחות כבישים,

יהיו פחות מכוניות,

אבל היי,

תהיה תחבולה ציבורית מהממת,

שתוכל לקחת כל נתין (צייתן בלבד)

ממקום למקום בצורה יעילה ובטוחה.

אמ מה מה.

גולת הכותרת של התחבולה הציבורית היא הרכבת הקלה.

שכרגע היא הכל מלבד רכבת.

ועוד פחות מזה קלה.

הרבה יותר רכבת תקלה.

תקלה אחרי תקלה.

הרכבת נעצרת פתאום בלי סיבה.

דלתות העלייה והירידה מהרכבת נפתחות לא במקום שבהם הנוסעים מחכים.

אבל הקטע הכי טוב.

הבטיחו שהרכבת תקל עלינו כבר באוקטובר 2021 (אחרי 20 שנות עיכוב פלוס פלוס 10 שנים).

מקץ שנה, לא הגיע הקץ.

והקץ גם לא מתקשר.

המועד החדש היה, החודש,

נובמבר 2022.

נובמבר בא.

נובמבר כבר הולך.

אבל הרכבת – תקלה.

בתחילה התקלה הייתה אמורה לעלות 10.7 מיליארד.

בקטנה.

מאז זה התנפח ונכון לכרגע התענוג 18.4 מיליארד.

יעני כבר תקלה גדולה.

לא נורא.

שלום אחד שר פעם –

הצי-בור מטומטם,

לכן הצי-בור משלם.

פעם הציבור היה קצת מטומטם – אז שילם קצת.

היום הציבור כנראה יותר מטומטם – אז משלם 8.4 מיליארד יותר.

מדעחדש – המתמטיקה של הטמטום.

תאריך היעד הבא הוא… מתישהו.

ועד אז?

צמצום כבישים,

צמצום רכבים,

כי אלה מהטמטום יחכו לתחבולה הציבורית.

ונזכיר שכל הכיף הזה הוא על… קו אחד של הרכבת מתוך 3 שתוכננו.

אבל אם הקו הראשון (לא מגיע לאף עיר) בציון.

מתי לפי דעתכם  לא יגיעו הקווים הבאים בתור?

איך שר שלום אחד –

הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם.

יותר ויותר ויותר.

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!
dannyvidis.co.il/?p=1182

ט.ל.ח בכפוף לתקנון