הקומיקאי ג'ימי קימל:
הרגנו את האייתוללה,
החלפנו אותו באייתוללה צעיר ורדיקלי יותר.
לא עשינו כלום למען המפגינים באיראן.
הסרנו את הסנקציות שהיו על איראן לפני המלחמה.
השגנו הפסקת אש שכבר הייתה לפני המלחמה.
פתחנו את המיצר, שכבר היה פתוח לפני המלחמה.
מי יודע כמה מיליארדי דולרים הוצאנו על פצצות וטילים.
חייהם של אמריקאים ואזרחים רבים אבדו.
נתנו לאיראן שליטה מלאה על מיצר הורמוז
והשקענו מינימום של 300 מיליארד דולר.
כרגע, מלניה תוהה, איך אני מצליחה להשיג עסקה כזו?