פרק 237

משחקי הנדסת תודעה – פרק 237:

בזמן שעם ישראל יושב בממ"דים ומאמין לדיווחים הלוחמניים מעזה,

מתברר ש….

עובדים עלינו על מלא.

בזמן שחשבנו שנותנים / לא נותנים לצה"ל לנצח עם מבצעים בעורף האויב.

מתברר שצה"ל עושה מבצע הונאה בעורף הישראלי.

שוב ושוב ושוב מתברר שאי אפשר להמציא אף קונספירציה, שהמציאות הישראלית לא תהיה גרועה ממנה.

מתוך הדיווח:

צה"ל הפעיל כנגד אזרחי ישראל קמפיין תעמולה בזמן מבצע "שומר חומות" שתכליתו היתה ליצור מצג של תקיפות קשות בעזה שגרמו כביכול לארגון הטרור חמאס להתחרט על ירי הטילים לעבר ישראל.

בתחקיר שפורסם הבוקר בעיתון הארץ נחשף כי חיילים של דובר צה"ל הפעילו חשבונות פיקטיביים באמצעותם יצרו קמפיין ממוקד ברשתות החברתיות שנועד להאדיר את תקיפות הצבא בעזה.

לפי התחקיר, של הכתבים הגר שיזף ויניב קובוביץ', הפרופילים התמקדו בעיקר באושיות רשת מהצד הימני של המפה הפוליטית, הגיבו להם ברשתות החברתיות וקראו להם לשתף סרטונים בהם נראים תקיפות בעזה, כשהם מוסיפים את ההאשטג "עזה מתחרטת", וכן טקסטים בסגנון "למה מפרסמים רק את התקיפות בארץ ולא את התקיפות שלנו בעזה? חייבים להראות לכולם כמה אנחנו חזקים!" ו"שתפו כדי שידעו שאנחנו מגיבים ובגדול".

במהלך הקמפיין הגיבו החשבונות הפיקטיביים לאושיות רשת מימין, בהם, חה"כ דאז איתמר בן גביר, העיתונאים ינון מגל ושרון גל, וכן נשתלו הודעות דומות בקבוצות פייסבוק של תומכי נתניהו.

עוד על פי התחקיר בצה"ל פנו למשפיעני רשת וביקשו מהם לפרסם את סרטוני התקיפה בעזה.

עד כאן מהדיווח.

ועכשיו שאלות לעם הנתון להונאה ללא הפסקה:

1. אם התגלה שבמבצע שומר החומות צה"ל עושה הונאה נגד אזרחי ישראל – האם זאת הפעם היחידה שצה"ל עובד עלינו? או שיש סיכוי קלוש שצה"ל עובד עלינו במקרים נוספים?

2. אם צה"ל עובד עלינו במקרים נוספים – מה נראה לכם אותם מקרים?

3. צה"ל זה לא גוף פרטי – יש מעליו שר, ומעליו יש  ראש מכשלה. האם צה"ל עשה את ההונאה נגד האזרחים על דעת עצמו? ואם השר והראש ידעו על ההונאה – למה הוא קידמו אותה?

4. אם צה"ל, קודש הקודשים הישראלי, עושה הונאה נגד האזרחים – האם יכול להיות שעוד משרדי ממשלה עושים הונאה על מלא נגד האזרחים? איזה משרדים נראה לכם יכולים לעשות משהו שכזה?

5. אם צה"ל מפעיל משפעיני רשת ונבחלי ציבור – נגד הציבור. איזה עוד משרדי מכשלה מפעילים משפיעני רשת ואחרים נגדנו?

6. והשאלה אולי החשובה מכל – איזה אינטרס יכול להיות לצה"ל ולמכשלת ישראל לעשות הונאה כאילו צה"ל תוקף בעזה, הרבה יותר מאשר במציאות?

שבת שלום.

נ.ב. יש עוד מישהו שמאמין שמה שקורה כאן כבר כבר שלוש וחצי שנים נעשה למען בריאות הציבור? בטחון הציבור? טובת הציבור?

נ.ב.2 עם שמסכים לקבל פשעים קטנים – יסכים לקבל פשעים גדולים

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!
dannyvidis.co.il/?p=1712

ט.ל.ח בכפוף לתקנון