אתם האויב

תגידו, שמעתם פעם על…

מטוס שהתרסק בגלל שהנוסעים היו עם משקל עודף?

בזמן שאתם מחפשים מקרה כזה,

קבלו עדכון נוסף במיוחד למכחישי הסדר החולני החדש.

למי שישן מסוף 2019 ועד היום,

אז סתם נמצא בהתנגדות למציאות,

אז מכשלות העולם עובדות לשנות את….

העולם.

והאנושות.

בין שאר הצעדים על הפרק הוא צמצום הטיסות בעולם כמעט לאפס.

רק בשבוע שעבר פרסמתי כתבה על הערים המרכזיות בארה"ב שכבר פועלות להגבלת טיסות (יהיה מותר לטוס רק אחת ל-3 שנים וגם זה ליעד קרוב בלבד).

כעת מגיע שלב נוסף בתהליך.

איך נשכנע את אזרחי העולם הלשעבר חופשי, שטיסות זה רע עד כדי כך שהם יוותרו עליהן מרצון?

קל.

משבר אקלים יש? יש!

התחממות ג-לא-בא-לי יש? יש!

אוייב משותף יש? יש!

מי האויב?

אתם חבר'ה.

אתם האויב של הסדר החולני החדש.

לפי דברי החולני – אתם פולטים פחמן.

והפליטות שלכם הן הגורם לכל הרע ביקום.

אז איך נגן על הכדור, השמיים והארץ?

קל.

נצמצם את פליטות הפחמן שלכם.

איך?

לא תאכלו יותר בשר.

לא תאכלו יותר מוצרי חלב.

לא תקנו יותר בגדים (מותר 3 פריטים בשנה).

לא תיסעו יותר ברכב פרטי.

וגם… לא תטוסו יותר.

כי טיסות פולטות פחמן.

ופחמן ישמיד את הכדור, השמיים והארץ.

רגע.

איך כל זה קשור למשקל עודף, ומסדר שקילות בנמלי התעופה?

ככה.

הטרלול התחיל כבר בניו זילנד בחודש מאי.

אז שקלו 10,000 נוסעים – בדרך לעלייה שלהם למטוס.

עכשיו גם מכשלת קוריאה התחילה במבצע – שומרי משקל שבשמיים ובארץ.

ומי שעולה על הטיסות צריך להישקל.

רגע רגע.

סטופ.

זה נשמע הזייה.

אפילו בוואלה כתוב:

"עד לפני זמן לא רב, הרעיונות הללו נחשבו מטופשים ואף בלתי מתקבלים על הדעת, אבל כעת זה מתחיל אט-אט לקרות"

איך זה יכול להיות שמשהו מטורלל כזה אפשרי?

איך מוכרים לנתינים הצייתנים את הטרלול הזה?

כרגיל.

יעיל

ו…. בטוח.

קבלו:

חברת התעופה קוריאן אייר הצהירה כי "תשקול את משקלם הממוצע של כל הנוסעים, יחד עם תיקי היד (שאיתם עולים למטוס), למען בטיחות הטיסה".

וכדי לחזק את מכשלת דרום קוריאה, כרגיל יש מומחים בתמונה:

היועצים קבעו כי בקשה מהנוסעים לעלות על משקל היא אחת מהאפשרויות להערכת המשקל הכולל של הטיסה ובכך גם ניתן יהיה לוודא כי הנוסעים ותיקיהם אינם חוצים את רף המשקל המותר.

"לטובת בטיחות הטיסה, חשוב מאוד לדעת כמה המטוס שוקל" מסכם ג'ון קוקס, מומחה תעופה אמריקני.

אחחח. איזה כיף.

למען בטיחות הטיסה.

נחזור לשאלה שבכותרת –

האם פעם שמעתם על מטוס שהתרסק בגלל נוסעים עם משקל עודף?

האם פעם הרגשתם חסרי בטחון בטיסה בגלל נוסעים מלאים?

האם פעם המטוס שטסתם בו נטה הצידה לרבע שעה בגלל נוסעים כבדים בצד אחד של המטוס?

אז אם כל אלה לא קרו – אז שקילת הנוסעים היא לא למען בטיחות הטיסה.

בטח עכשיו אתם שואלים (ובצדק רב):

בשביל מה לעשות שקילה למען בטיחות כשאין בעיות בטיחות?

שקילת הנוסעים היא דרך להרגיל את הצייתנים למדידות של הגוף שלהם – משקל, פליטת פחמן, נשימות.

ובהתאם למדידות – יגיעו הגזירות.

טיסה אחת ל-3 שנים

ועד למרחק של 1500 ק"מ

(יעני טורקיה סבבה, יוון סבבה, אנגליה – פחות, דנמרק – פחות, יבשת אחרת – פחות. יאללה תתרגלו)

ככל הנראה בהתחלה יהיו מחקרים של המומחים שיגלו כי…

"טיסות עם אנשים ותיקים לא בטוחות"

וגם

"טיסות עם משקל ממוצע של נוסעים של ____ ק"ג גורמים לפליטה מוגברת של פחמן"

וגם "הטיסה מפוצצת פליטת הפחמן גרמה להתחממות בתחת של המטוס שנמצא מעל לישבן של המכשלה שהכריזה שפליטת הפחמן היא הגורם למלחמה ברוסיה."

ועוד דברי גאונות מזוקקים של חבר המומחים.

ואחרי המומחים מגיעים גוזלי הזכויות, החופש, התנועה והחיים שהכרנו.

נ.ב. מעתה יש לתרגל את הסיסמה החדשה:

שקילה נעימה – טיסה נעימה.

ביחד נצמצם את פליטת הפחמימה


 

תמונה: צילום מסך מתוך אתר 'וואלה'

dannyvidis.co.il/?p=2509

ט.ל.ח בכפוף לתקנון