מאני טיים 102FM

בא לי להיות אדריכלית!

 הפעם בפינת האסיסט אירחנו את ניצן דר שעוסקת באדריכלות ועיצוב פנים ובעלת ניסיון של יותר מעשר שנים בתחום. דיברנו על העזרה שהיא מעניקה לזוגות, משפחות ועסקים שרוצים לעצב את הבתים, החנויות והמשרדים שלהם.

לקרוא עוד »

להזיז את הגוף עם חיוך

 הפעם בפינת האסיסט מתארח אופק נוואמה. אנחנו נדבר על העזרה שהוא מעניק למי שרוצה לרקוד בצ'אטה כמו הכוכבים – בין אם בקבוצה, בזוגות או ביחידים. וגם עזרנו לו לפתור אתגר עסקי.

לקרוא עוד »

להעצים את התוצאות של הלקוח

 הפעם בפינת האסיסט התארח מודריק ביידוסי, מהנדס תעשייה וניהול, ובעלים של משרד לקידום עסקים ברשת. דיברנו על המגוון הרחב של הדרכים והרשתות בהן הוא והמשרד שלו עוזרים לעסקים להשיג יותר לידים, מכירות ולקוחות דרך האינטרנט. וגם עזרנו לו לפתור אתגר עסקי.

לקרוא עוד »

אנחנו הולכים להיות גדולים!

 הפעם ברבע האסיסט התארח גיל יחזקאל, מנכ"ל סולמייט – מזון לבעלי חיים. דיברנו על הדרך בה הם עוזרים לחיות מחמד לאכול מזון בריא ואיכותי במחירים שנוחים לכל כיס. וגם עזרנו לו לפתור אתגר עסקי.

לקרוא עוד »

פרסומת מהלכת

 הפעם בפינת האסיסט מתארחים ולד ואולגה עובדיה – המנהלים של ו.מ.עובדיה שקיות ניילון ושקיות נייר. דיברנו על העזרה שהם מעניקים לעסקים שצריכים שקיות אריזה במהירות, באיכות ובכל כמות. ‫וגם עזרנו להם לפתור אתגר עסקי:

לקרוא עוד »

אשראם בכרמל – לפגוש את עצמך

 הפעם בפינת האסיסט מתארח אורי זיצ'ק, המנהל של אשראם בכרמל – מרכז רוחני ובית הארחה. דיברנו על העזרה שהוא מעניק למי שמחפש שקט, שלווה, ריפוי רוחני, קהילה, משמעות ובעיקר שיפור איכות החיים. ‫וגם עזרנו לו לפתור אתגר עסקי

לקרוא עוד »

ט.ל.ח בכפוף לתקנון