
"דפק את המערכת"
אימון כושר לעצלנים… כשמסתכלים על הבחור זה נראה מצחיק. בזמן שהוא מאמין שהוא "דפק את המערכת", הוא בעיקר "'דפק את עצמו."

אימון כושר לעצלנים… כשמסתכלים על הבחור זה נראה מצחיק. בזמן שהוא מאמין שהוא "דפק את המערכת", הוא בעיקר "'דפק את עצמו."

מה צפוי לך בעסק בשנה הקרובה? מה יהיה טוב? מה יהיה רע? ואיך נתגבר על כל הנורא במדינה?

כמה פעמים בחיים שמעתם את הקולות מסביב: 👎 "תפסיק!" 👎 "תעזוב!" 👎 "זה לא בשבילך!" אבל פה קבור הכלב. הדרך היחידה שתהיו טובים במשהו היא… אם תעשו אותו שוב ושוב ושוב.


לקוחה מקסימה שלחה לי את התמונה וגם כתבה: דני, שלחתי לבעלי וואטסאפ. כתבתי לו: "יקירי, אתה רואה את השק עם תפוחי האדמה? תקלף חצי ושים בסיר להרתחה."

טיק טק. טיק טק. עוד מעט השבוע נגמר. רגע. לא נפרדים מהשבוע בלי…. פינת 7 הישגים לסיכום השבוע שחלף.

אל תאפשר לדעתך להיות מוסחת בעקבות ביקורת. זכור שהטעם היחיד של הצלחה שיש לאנשים מסויימים הוא כשהם לוקחים ביס ממך. (זיג זיגלר)

למה קוראים לו טלפון חכם? מה הסכנות שלו למצב המנטלי שלכם? איך הוא פוגע בחשבון הבנק שלכם? ומה אפשר לעשות – כדי להפוך אותו למכונה שעובדת עבורכם בלי הפסקה?

פינת הטיפ היומי: "מה יותר חשוב" שאל פנדה הגדול "המסע או היעד?" "החברה" השיב הדרקון הזעיר. לא משנה מה היעד שלכם בחיים. לא משנה מה המסע שאתם עוברים. תדאגו שהחברה סביבכם תהיה בעלת ערך.
ט.ל.ח בכפוף לתקנון