
תגית: טיל


גם אתם קמתם בלילה לאזעקה?
סקופ 1: הטיל לא נורה מתימן. סקופ 2: הטיל שלא נורה – לא יורט

הטיל מת מצחוק
באתר N12 הטיל הח'ותי האסימפטומטי יורט על ידי מערכת החץ וקשת. באתר וואלה הטיל הח'ותי הדמיוני יורט על ידי מערכת יירוט אמריקאית. מה או מי לפי דעתכם יירט את הטיל (שטרם שוגר)?

תקלה במטריקס
עד עכשיו הטילים מתימן שוגרו תחת הסכם. עכשיו שוגר טיל מחוץ להסכם. מזל שהוא נפל בדרך. אחרת הדרך הייתה נופלת.

ממש טיל AI
פעם חיילי צה"ל היו מפעילים אזעקות. בעידן מדעחדש פיגור העורף עבר לתימן. היום טיל אוטונומי מפעיל אזעקה. ממש טיל AI.

מדעחדש בענף הטילים!
למה בשנת 1991 טיל אחד – הכניס איזור אחד לממ"ד. בשנת 2023-2024 טיל אחד – הכניס כמה איזורים לממ"ד. בשנת 2025 טיל אחד – מכניס חצי מהמדינה למקלטים. יש לכם תשובה?


אז מי ירה?
חיזבאללה שתמיד תמיד תמיד תמיד מאז ומעולם מתגאה בכל ירי שלו אומר – אנחנו לא ירינו אם חיזבאללה לא ירה טילים על ישראל – מי שיגר את הטילים? למה ישראל אומרת שחיזבאללה ירה טילים שהוא לא ירה?

חג פסע שמח
אזרחות ואזרחי ישראל, נא לצאת למרפסות, למחוא כפיים ולהצטרף לשירה: פסע פסע לך. פסע פסע לך. פסע לך מדינתי המיירט סובב פסע לך חמאס פסע לך הונאתי הונאתי.