
איך הם יודעים?
לפי הידיעה, חזאי המלחמות מעריך: המלחמה "תגלוש" לשנת 2025. איך בינואר 2024 יודעים כבר שהמלחמה "תגלוש" ליותר משנה נוספת?

לפי הידיעה, חזאי המלחמות מעריך: המלחמה "תגלוש" לשנת 2025. איך בינואר 2024 יודעים כבר שהמלחמה "תגלוש" ליותר משנה נוספת?

קודם עטלף סיני השבית את ההובלה הימית העולמית. סיפרו לנו שבגלל העטלף המאלף עולים מחירי הסחורות בכל העולם, יש עיכובים, פיטורים ושאר טרלולים. המתאלף יצא לחל"ת – ואת מקומו תפס החות'.

בתחילת המלחמה המכשלה, הראש ושר חסר אנרגיה הבטיחו שלא ייכנס דלק וחשמל ועוד צורות אנרגיה לעזה. אחרי זה הגיעה "הפוגה" למען החזרת חטופים כנגד הכנסת דלק.

תושבי חוטף עזה קיבלו הודעת הרגעה לגבי החמאס. פניו לא למלחמה. אין מה להגיד. המכשלה וגורמי החוסר בטחון צדקו. פניי חמאס לא היו למלחמה. פניי חמאס היו ל: טבח, אונס, כיבוש בסיסים והשמדת ישובים


דיווח קצת מטריד מתוך המוח של ימות סינואר. על פי הכתבה, בכיר בטחוני מספר: 1. סינואר לא העריך נכון את עוצמת התגובה של צה"ל 2. סינואר בהלם מהתמרון ומהפעולות בשיפא. הדיווח הזה קצת מטריד.

הקמת "אי אנרגטי בישובי חוטף עזה – הוצאה של מיליארדים רבים מאוד. שינוי והרס הטבע לתמיד. אולי גם שילוב קרינה קטלנית (רכבים וכאלה) לניצולי החוטף. תוכניות עבודה שלוקחות שנים ארוכות, כל זה קורה ברגע אחד.

חטופים; פעם זאת הייתה סתם תוכנית טלוויזיה. היום – ריאליטי.

ט.ל.ח בכפוף לתקנון