תגית: עזה

כולם ידעו

למה משתיקים את התקשורת? הכתבים ידעו. התושבים ידעו. הגולשים ידעו. ראשי הישובים ידעו. ראש המכשלה ידע. כולם ידעו. רק אל מלא רחמים – לא ידע.

לקרוא עוד »

כולם ידעו

חמאס שלח הודעה – באים לחסל אתכם. מצרים התקשרו. כולם ידעו. ומישהו סירב לתת לצה"ל לנצח. למה? לא לשכוח: זה לא מחדל.

לקרוא עוד »

איך לעצור את המלחמה?

אולי נמצא הפתרון איך לעצור את המלחמה תוך דקה, אפילו לחסוך עשרות מיליארדים ובעזרת השם לשוב לשגרה ש(שוב) נחטפה. למי יש ספק אם הפתרון של סמיון יעבוד או לא?

לקרוא עוד »

מה יותר גרוע?

תקשיבו, זה נהיה פסיכי מרגע לדודלי! ראש המכשלה טוען כי לא קיבל שום עדכון מראש המודיעין המצרי לגבי המתקפה. עכשיו תשאלו את עצמכם מה יותר גרוע? ראש המכשלה לא קיבל עדכון, וגם לא ידע על המתקפה הצפוייה. או שראש המכשלה כן קיבל עדכון ו/או כן ידע על המתקפה.

לקרוא עוד »

לא נעים לא נורא

משפחת ישראלי החליטה לצאת לטיול. אימא קמה מוקדם להכין סנדוויצ'ים. אבא הלך לתדלק. הילדים ארזו משחקים וצעצועים. וכולם היו נרגשים מאוד. העמיסו את המכונית ויצאו לדרך.

לקרוא עוד »

ט.ל.ח בכפוף לתקנון