
הישג אדיר פלוס סימני שאלה
הישג אדיר פלוס סימני שאלה. צה"ל הצליח להוכיח תוך זמן קצר מאוד, שהג'יהד האיסלאמי הוא מי שירה את הטיל על בית החולים בעזה. מדובר בהישג מטורף.

הישג אדיר פלוס סימני שאלה. צה"ל הצליח להוכיח תוך זמן קצר מאוד, שהג'יהד האיסלאמי הוא מי שירה את הטיל על בית החולים בעזה. מדובר בהישג מטורף.

למה משתיקים את התקשורת? הכתבים ידעו. התושבים ידעו. הגולשים ידעו. ראשי הישובים ידעו. ראש המכשלה ידע. כולם ידעו. רק אל מלא רחמים – לא ידע.

מנצחים את הפחד. מתי המלחמה תיגמר? מהם 3 המרכיבים שמשפיעים על זה? מה השאלה היותר חשובה ממתי זה ייגמר?

חמאס שלח הודעה – באים לחסל אתכם. מצרים התקשרו. כולם ידעו. ומישהו סירב לתת לצה"ל לנצח. למה? לא לשכוח: זה לא מחדל.


אולי נמצא הפתרון איך לעצור את המלחמה תוך דקה, אפילו לחסוך עשרות מיליארדים ובעזרת השם לשוב לשגרה ש(שוב) נחטפה. למי יש ספק אם הפתרון של סמיון יעבוד או לא?

תקשיבו, זה נהיה פסיכי מרגע לדודלי! ראש המכשלה טוען כי לא קיבל שום עדכון מראש המודיעין המצרי לגבי המתקפה. עכשיו תשאלו את עצמכם מה יותר גרוע? ראש המכשלה לא קיבל עדכון, וגם לא ידע על המתקפה הצפוייה. או שראש המכשלה כן קיבל עדכון ו/או כן ידע על המתקפה.


משפחת ישראלי החליטה לצאת לטיול. אימא קמה מוקדם להכין סנדוויצ'ים. אבא הלך לתדלק. הילדים ארזו משחקים וצעצועים. וכולם היו נרגשים מאוד. העמיסו את המכונית ויצאו לדרך.
ט.ל.ח בכפוף לתקנון