תגית: שלטון

מלשינים או לא?

שאלה מספר 2 לאנשים חושבים: אם בגרמניה יש חוק שאומר שבעקבות "משבר האקלים" אסור להפעיל בחורף את המזגן/חימום על יותר מ-19 מעלות. והממשלה תבקש מהאזרחים לדווח (להלשין) על כל שכן שמפר את החוק כדי שהוא יטופל בהתאם לעונשים שבחוק וככה כולם ינצלו ממשבר האקלים.

לקרוא עוד »

96 רוצחים

שמעתם מה קרה ברוסיה? אתם לא תאמינו! יש 96 רוצחים. חלקם רצחו אנשים מבוגרים. חלקם רצחו ילדים.

לקרוא עוד »

ט.ל.ח בכפוף לתקנון