
מדינת ישראל גאה להציג: חיסול אסימפטומטי
מכירים את זה ש… יורים על מישהו עשרות כדורים, מפגיזים אוחו עם תותחים, מפילים עליו הריסות של בניין, הורגים אותו, ו… לאחר מכן הוא מפקד בפועל של כוחות חמאס?

מכירים את זה ש… יורים על מישהו עשרות כדורים, מפגיזים אוחו עם תותחים, מפילים עליו הריסות של בניין, הורגים אותו, ו… לאחר מכן הוא מפקד בפועל של כוחות חמאס?

תנו שם לתמונה. אני אתחיל – שיעור במתמטיקה של מכשלה: 1800 הרוגים + 10,000 פצועים + ריסוק חיים של 10 מיליון = ניצחון מוחלט.

רגע רגע רגע. מה אמר הפרשן הצבאי המפורסם? תקשיבו טוב לדברים. יש למישהו רעיון למה למישהו יש אינטרס לעשות את מה שהוא אומר? ומי זה המישהו הזה? ואיך המישהו הזה הסתיר זאת במשך עד 15 חודשים? רעיונות?

מישהו יודע למה הפסקת האש תתחיל בשעה 12:15? למה לא בשעה 12:00? אולי 12:18? למה דווקא 12:15?

אם זה לא היה הדבר הכי עצוב שקרה לנו מאז השואה, אז זה היה הדבר הכי משעשע מאז תחילת עידן הטרללה. אחרי 15 חודשים של ניצחון מוחלט מגיעים ל…. נקודת ההתחלה.

תראו את ההספק של צה"ל / המכשלה / כוחות הביטחון תוך 30 שעות מרגע ההפיכה המשפטית, סליחה המשטרית, הספונטנית והמפתיעה בסוריה

חמאס לא רוצים עסקה להחזרת החטופים. את זה אפשר ללמוד מכך שסינואר מנותק קשר ולא יודעים מה הוא רוצה. מה שמוכיח שצריך רק עוד שבועיים (מקסימום שלושה או שנה) לשטח את העקומה הלבנונית.


"האבסורד מכך שלארגון הטרור אין מקום להכיל את הכמויות האדירות. לכל ברור שכך לא נראה סיוע הומניטרי , אלא סיוע לאויב."
ט.ל.ח בכפוף לתקנון