
ביפ ביפ
מאז 2001 זה המוטו שלי בחיים: הכל (ביפ ביפ ביפ ביפ ביפ) טוב (ביפ ביפ ביפ ביפ ביפ) תסמכו (ביפ ביפ ביפ ביפ) על (ביפ ביפ ביפ ביפ ביפ ביפ ביפ ביפ ביפ)

מאז 2001 זה המוטו שלי בחיים: הכל (ביפ ביפ ביפ ביפ ביפ) טוב (ביפ ביפ ביפ ביפ ביפ) תסמכו (ביפ ביפ ביפ ביפ) על (ביפ ביפ ביפ ביפ ביפ ביפ ביפ ביפ ביפ)

חידת (חוסר) היגיון: מה המשותף ל: ניו יורק, בוסטון, שיקגו, יוסטון, לוס אנג'לס ועוד… כדאי לכם לקרוא, כי זה הולך לשנות לכם ולנינים שלכם את החיים לתמיד.


תהליך פירוק המדינה מתקדם כמתוכנן. בזמן שההפיכה / מהפכה / רפרומה / פשרה / עזמאי בשארה / שם כלשהו מעסיק את כולם משני הצדדים, השלב הבא בפירוק המדינה מגיע בשקט מחוץ לעיניי הצי-בור.

אדם רעול פנים בן 45 ניסה באיומי סכין לשדוד נער שמשך כסף מכספומט. אבל אז השודד… נדהם פתאום לגלות שהנער שהוא מנסה לשדוד הוא בנו שלו. יא וא רא די. איזה טירוף.

שאלה למביני עניין – במשך עשרות שנים, ממשלות הדמוקטטורות של העולם, נלחמו ברעיון של מכונית חשמלית. פשוט עשו כל מה שהן יכולות כדי שרכבים חשמליים לא יוכלו לפעול. פתאום, תוך שנה אחת, ביחד עם שאר טרלולי הכפייה על אזרחים, אותן מכשלות, התחילו להעביר חוקי כפייה שמוציאות מהחוק את כל הרכבים שהם לא חשמליים.

כנראה שהמושכים בחוטי השלטון מתחפשים לאלוהים. כל פעם מפילים עלינו גזירה אחרת, כאילו זה עונש משמיים ולא מעשי ידי אדם (או שמע מפלצות?). הפעם מפנקים אותנו עם עלייה במחירי החשמל.

שאלה מספר 3 לאנשים חושבים: אם בגרמניה יש חוק שאומר שבעקבות "משבר האקלים" אסור להפעיל בחורף את המזגן/חימום על יותר מ-19 מעלות. הממשלה מציעה פרס כספי – 50% הנחה בחשבון החשמל של החודש הקרוב – לכל אזרח שילשין על שכן שלו שמפר את החוק.

הם תמיד מספרים לנו על "המשברים הבלתי צפויים" שיגיעו. רק צריך להתבונן ולהפנים. מחסור במים – יריית הפתיחה יצאה לדרך.
ט.ל.ח בכפוף לתקנון