שאלה מספר 2 לאנשים חושבים: אם בגרמניה יש חוק שאומר שבעקבות "משבר האקלים" אסור להפעיל בחורף את המזגן/חימום על יותר מ-19 מעלות. והממשלה תבקש מהאזרחים לדווח (להלשין) על כל שכן שמפר את החוק כדי שהוא יטופל בהתאם לעונשים שבחוק וככה כולם ינצלו ממשבר האקלים.