
חדשות נפלאות!
הצליחו בערב אחד ליצור פריצת דרך חסרת תקדים. במקום שהטיל ההיפר סוני פלייסטיישן יסכן 150 ישובים שלמים, הם הצליחו למקד אותו לתלמי אלעזר בלבד.

הצליחו בערב אחד ליצור פריצת דרך חסרת תקדים. במקום שהטיל ההיפר סוני פלייסטיישן יסכן 150 ישובים שלמים, הם הצליחו למקד אותו לתלמי אלעזר בלבד.

סקר קצר: האם לפי דעתכם הח'ותים יורים עלינו טילים באופן קבוע? אפשרות 1: ברור! אפשרות 2: ממש לא!

ביבי סיים חופשת מחלה. הח'ותים סיימו את החל"ת. סה"כ הגיוני, יעיל ובטוח.


סוף כל סוף צה"ל מגביר את הלחץ בעזה. זה מרגיש שאנחנו פסע מניצחון. מוחלט. על מלא. זה מרגיש שעוד רגע כל 100 החטופים ינחתו כאן בחיים. זה מרגיש כמו נס חנוכה אמיתי. ואם לא אהבתם את הנס, אז לפחות תיהנו מהבוץ.

מעולם הח'ותים, תותים או אף אחד אחר לא ירה עלינו טילים בתגובה למלחמה בעזה. למה לפי דעתכם דווקא עכשיו הח'ותים לכאורה יורים עלינו באופן קבוע 'בגלל המלחמה בעזה'?



ט.ל.ח בכפוף לתקנון