"חוויות עוצמתיות שגורמות לנו לפתח את היכולת להתבונן, להיזכר ולצמוח.
הכי אהבתי – הכל.
את השילוב בין הלמידה לבין הטיולים.
הלמידה נהדרת כשהיא בבוקר.
והטיולים לאחר מכן מסיתים את תשומת ליבנו לדברים אחרים וגורמים לכל הידע שצברנו לשקוע עד היום הבא.
הישגים והבנות – הגעתי להבנה שאין באמת בעיות ואסביר…. "
(ההסבר שמור לחברי המשלחת בלבד)
זה היה משוב מתוך 'ביזנס בודהה' – סמינר על עוצמה בינלאומית שהעברתי למשתתפים בביזנס ריטריט של וידיס אינטרנשיונל.
רוצים להצטרף למשלחת הבאה?
(ההשתתפות כרוכה באודישן ובדיקת התאמה)