התראת סדר כלכלי חדש:
טיסות – הם פחות בעדן.
שימוש ברכב פרטי – הם פחות בקטע של זה.
רכוש וזכויות אדם – לא ממש הטעם שלהם.
צעד אחרי צעד,
איזור חיים אחרי איזור חיים,
הם מצמצמים ומגבילים אותם
כמובן שזה לטובתנו.
כמובן שהם רוצים שנהיה מאושרים.
לכן…
אם תכננתם לעצור “רק לדקה” כדי להוריד את המשפחה או לאסוף מישהו מטרמינל 3, כדאי שתחשבו מסלול מחדש.
מהפכת האכיפה הדיגיטלית בשדה התעופה השלימה שנה מלאה, והנתונים שנחשפים כעת פשוט מטורפים ומראים איך המצלמות החדשות הפכו למכונת דוחות משומנת.
תוך שנה אחת בלבד מאז כניסת המערכת האוטומטית לפעולה, מספר דוחות החניה והתנועה בנתב”ג זינק בצורה קיצונית: מ-6,000 דוחות בשנה בלבד – ללא פחות מ-51,000 דוחות! 📈🤯
המקפצה המטורפת הזו תורגמה מהר מאוד גם לכסף גדול, כאשר מערך המצלמות החדש כבר הכניס לקופת המדינה סכום אסטרונומי של 28 מיליון שקלים.
מאחורי הקפיצה הקיצונית הזו (פי 8.5!) עומדת מערכת מצלמות חכמה במיוחד שלא פוסחת על אף רכב:
אפס סבלנות ל”רק לשנייה”: המצלמות מתעדות את לוחית הזיהוי של הרכב ברגע הכניסה למתחם הטרמינל, ואם חרגתם מזמן העמידה המותר להורדת נוסעים – הדו”ח נשלח אליכם אוטומטית בדואר ⏱️❌.
המטרה הרשמית: ברשות שדות התעופה מסבירים שהמטרה היא לא לגבות כסף, אלא לשחרר את פקקי הענק בכניסה לטרמינלים ולמנוע את הכאוס התחבורתי שנוצר בגלל נהגים שחוסמים נתיבים.
רגע רגע רגע.
אם המטרה היא טובה אז בטח ישקיעו עכשיו 28,000,000₪ שהם גבו מהאזרחים
כדי להוסיף מסלולים לנתבג
כדי להסדיר מקומות עצירה נוחים ולא מפריעים.
כדי להקל על הנוסעים.
כדי לעשות טוב לאזרחים.
מה דעתכם –
כספי הקנסות יושקעו בשדרוג החוויה או העמקת הגזירות והמעקבים?
נ ב
לאור הביקושים אני מעביר בקרוב פעם נוספת את ההרצאה הפופולרית – כלכלה, עסקים וחופש – איך להתמודד עם הסדר הכלכלי החדש.
ניפגש?
להרשמה להרצאה כלכלה עסקים וחופש – https://danny.vidis.co.il/money 07-07-26
תמונה: צילום מסך מתוך אפליקציית V1
