אתם יושבים טוב?
ע-ו-ב-ד-י-ם ע-ל-י-כ-ם 24/7 כל שנה, כל השנה.
מרגע לרגע מתגלה שבכל נושא לאומי – מגיפות, מלחמות, כלכלה = הונאה.
במשך 18 שנה שיקרו לנו שחסן נסראללה רועד מפחד.
כל כך רועד שהוא חי בבונקרים ולא רואה אור יום.
לכן אי אפשר לחסל אותו.
ועכשיו מתגלה, על ידי מנהל בנק המטרות של צה"ל ש….
עובדים עלינו.
מי עובד עלינו?
ראש המכשלה ששמר על נסראללה כל השנים האילו בחיים.
התקשורת ששמרה על ראש המכשלה ועל ההונאה.
קציני צה"ל יודעי סוד, צרי מכשלה, חברי פייק אופוזיציה.
שותפי פשעים נגד העם.
הם משקרים לעם.
ומחזיקים את אוייבי העם בחיים במשך שנים.
בונקר? חחחחח.
חסן חחח נסראללה חי בקומה 8 בפנטהאוז.
הם ידעו איפה הוא נמצא.
הם יודעים איך להוריד פצצה ישר לחדר השינה שלו בקומה 8 בלי לפגוע באחרים.
ובהוראות המכשלה וראשה הוא נשאר בחיים כדי להרוס את חיי תושבי הצפון והמרכז.
רגע.
אבל גם לגבי יחיא סינואר המכשלה, הצבא והתקשורת סיפרו את עלילות המנהרות, הבונקרים ולא רואה אור יום.
מי שהרס להם את השקר הוא חייל פשוט שבמקרה ירה על דמות חשודה, והרג להם את שותף המסיבה, מעל פני האדמה.
אבל אין מה לדאוג.
עם כדביל ימשיך לקנות כל בלוף בדרך להשלמת המבצע 'עד הישראלי האחרון.'
כל מה שצריך זה:
להפחיד
להגיד: אוייבים, אכזריים, רשעים, רצחניים, טילים, פיגועים, מחבלים, התקפה, וירוס, מגיפה, סכנה, סכנה, סכנה.
לסנן לאוויר : קונספירטורים, הזויים, קפלניסטים, משיחיסטים, או כל שיימינג אחר כדי שאנשים יתעלמו מעובדות ויזלזלו בדוברים.
והופ…. עם כדביל אומר אמן לכל הונאה או טרללה.
נ.ב.
אם כל "המומחים" ו"הכתבים הצבאיים" ו"חברי אופוזיציה", ו"חברי ועדת חוץ ובטחון" ו"גיבורי ישראל" לא ידעו שעובדים עלינו במשך 18 שנה,
אז איזה בדיוק "מומחים" או "כתבים" או "אופוזיציה" הם?
במקרה הטוב – דוברים נרצעים של מכונת הנדסת תודעה.
במקרה הרע – ….