כמה "הותר לפרסום" עוד נסכים לקבל ?

החיזבאללה האלה נבלות ארורות.

12 שעות לפני חתימת הסכם השלום בין איראן לארה"ב זה קרה.

עוד לא ברור איך.

עוד לא ברור למה.

לפי הדיווחים יכול להיות שהגיח רחפן.

או שהיה שם מטען נפץ שחיכה בסבלנות (כבר מזמן?) וצוות הטנק פשוט עלה עליו בסיור שגרתי בזמן הפסקת האש.

או כל סיבה אחרת.

בשורה התחתונה מפקד גיבור ושלושה חיילים נוספים, סה"כ 4 פרחים נוספים נקטפו למען….

יהי זכרם ברוך.

איך ממשיכים מכאן?

בתגובה, צה"ל תוקף בחריפות בעומק לבנון כדי שחיזבאללה ילמדו לקח.

זה כנראה יבטיח שלעולם לא עוד.

כי חיזבאללה, בדיוק כמו חמאס, ואיראן, וח'ותים, ותותים מבינים רק כוח!

לא רק זאת, כדי להבטיח שלא ייפול יותר אף חייל צה"ל לעולמים,

המכשלה בדיונים לתקיפה בשכונה שחוברה לה יחדיו (שוב ושוב ושוב ושוב ושוב) – הלא היא שכונת הדאחקה שהמכשלה מריצה על עם כדביל. סליחה. דאחיה.

בואו נחזור לחיזבאללה המפלצות.

בעקבות הפעולה שלהם,

צה"ל והמכשלה חייבים לתקוף ולהפר את הפסקת האש.

מה שכבר הוביל לביטול טקס חתימת הסכם השלום היום מול איראן.

ואולי עוד ניאלץ לחזור למלחמת איראן 6.0 כדי להשמיד את הגרעין שהושמד והטילים שחוסלו לעד.

כנראה שזאת הייתה התוכנית של חיזבאללה כל הזמן.

הם ידעו שהסכם השלום שמבטיח לאיראן

324 מיליארד דולר,

אורניום מאושר,

טילים בליסטיים,

משטר דיקטטורי קיצוני,

תיקו במשחק במונדיאל,

הסרת כל המגבלות על נפט, כסף ובכלל.

כנראה שחיזבאללה חשב שזה הסכם רע מאוד לאיראן.

ובגלל שחיזבאללה הוא פוקימון, סליחה פרוקסי של איראן,

איראן שלחו אותם לעשות את מעשה הנבלה הזאת,

כדי לפוצץ את החתימה על הסכם השלום שמכשלת ישראל פיללה לו כל כך.

אז מה קיבלנו?

עם כדביל ממשיך בשג-רע.

עוד חללים.

עוד פצועים.

עוד פצעים לכל החיים.

עוד מהמבצע – עד הישראלי האחרון.

אבל הפעם נראה לחיזבאללה מה זה.

לעולם לא עוד.

הנאשם יקום דמם.

נ.ב.

כמה "הותר לפרסום" עוד נסכים לקבל אחרי יותר מ-2000 ב-3 שנים של תקומה?

dannyvidis.co.il/?p=14720

ט.ל.ח בכפוף לתקנון