
מוזרים האיראנים האלה
משמידים להם את אתרי הגרעין – סבבה. מחסלים להם את הטילים ומשקרי הטילים – סבבה. מוציאים את העם שלהם למחאות והפיכה – סבבה. פוגעים להם במפעלי הפלדה – לא סבבה. עכשיו, לראשונה, הם יגיבו בעוצמה.

משמידים להם את אתרי הגרעין – סבבה. מחסלים להם את הטילים ומשקרי הטילים – סבבה. מוציאים את העם שלהם למחאות והפיכה – סבבה. פוגעים להם במפעלי הפלדה – לא סבבה. עכשיו, לראשונה, הם יגיבו בעוצמה.




אחרי שתקפנו את הכור במבצע עם כדביל, הצלחנו היום לתקוף את… אותו הכור. איפה הכפיים? בקרוב מלחמת איראן 3 והפעם נתקוף את הכור הזה ממש ממש, אבל ממש חזק..

בלעדיי התקיפות המוצלחות לחיסול מפגרי הטילים, האויב היה יכול לשקר עלינו טילים בהיקפים הרבה יותר גדולים, בדיוק כמו שהוא שיגר עלינו בין סיום מבצע עם כדביל, למבצע עם כדביל מוחלט (הלא הוא שאגת הארי פוטר)

אם איום הטילים חוסל פעם אחת לדורות, ופעם שנייה לנצח, ואם כל המפגרים הושמדו,. סליחה המשגרים הושמדו, אז מי מפגר טילים על עם כדביל?

זוכרים שבמלחמת חורבת ברזל ראינו סרטוני מל"ט שלנו מפוצץ מטרות בעזה עם הקריאה 2,3, שגר? מתגעגעים לסרטונים כאילו מאיראן.

נשיא האימפריה הצבאית והכלכלית הכי חזקה בעולם שם דדליין למדינה שהוא אמר שכבר פירק אותה. ואז הוא דוחה את הדדליין בשבוע. הבחור מתחשב, מבין ודואג לאויב.
ט.ל.ח בכפוף לתקנון